Spartoo използва бисквитки, за да подобри практическата ви работа на нашия сайт. По този начин, като продължавате да сърфирате на сайта, приемате тяхното използване, за да установи статистически данни за посещенията или да ви предостави персонализирани оферти или насочени реклами. Желаете ли научете повече ? Желаете лиЗадайте вашите бисквитки ?

Помощ

02 44 87 227

(на цената на местен градски разговор)

понеделник - петък: 9h-13h/14h17h
Следвайте вашите искания
Изберете секция
Преди поръчка
След поръчка
Моят профил
Професионален контакт

Направете поръчка

Връщания и възстановявания

Връщане

Какъв е крайния срок за връщане?
Срокът за връщане на продукт Spartoo
Имате 30 дни след доставката на поръчката Ви, за да регистрирате молба за връщане.
Процедура за връщане
Процедура по връщане на продукт spartoo
За да направите връщане, трябва да отидете в клиентския си профил и да изберете от рубриката моите връщания, « Направете заявка за връщане » . След това следвайте процедурата по-долу :
Процедура :
  1. Изберете съответната поръчка и проверете елементите от поръчката, които искате да върнете. Ще ви бъде поискана причината за връщане.
  2. Отпечатайте етикета си (в секцията "моите връщания", като кликнете върху "Вижте последното ми връщане») и го залепете върху вашата пратка. Този етикет е валиден 30 дни след регистрацията на вашата молба за връщане
  3. Поставете пратката на мястото, което сте избрали в стъпка 2. Уведомяваме Ви, че стоката трябва да се върне в оригиналната опаковка, придружена от етикета върху дрехата и защитния филм. Връщането не се приема, ако моделът не е подходящ за продажба (повреден, използван или замърсен). Продуктът ще бъде върнат на вас и няма да Ви възстановим сумата.
  4. Следвайте направеното от вас връщане в профила си в раздела "Моите връщания", като изберете "проверете последното ми връщане».
  5. След като пратката е получена в нашия склад и връщането е валидирано, ще възстановим върнатите елементи. Възстановяването на сумата ще бъде извършено чрез кредитиране на начина на плащане, който сте използвали при покупката. - За възстановяване на средства директно в банковата ви карта, имайте предвид, че сроковете в междубанковия пазар могат да отложат няколко дни действителната рекредиране на профила Ви.

Условия за връщане и възстановяване на средства
Условия за връщане на продукт spartoo
Всички продукти, закупени на сайта spartoo могат да бъдат върнати по някаква причина.
Имате 30 дни от датата на получаване на поръчката си, за да подадете заявка за връщане. След това можете да поискате: размяна на размер или възстановяване на сума по банков път.
Връщането на артикула (ите) в този период трябва задължително да следва подробната процедура по-долу.
Внимание: за да бъдат приети, връщанията трябва да отговарят на следните характеристики :
  • Продуктите никога не трябва да са носени ;
  • Продуктите трябва да бъдат в ново състояние ;
  • Върнатите продукти трябва да съответстват на доставените продукти;
  • Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка в добро състояние (кутията на обувките,не трябва да бъде залепена), всички в правилно затворена опаковка;
  • Продуктите трябва да бъдат върнати в рамките на 30 дни от получаването на поръчката ;
  • Празните опаковки ще бъдат отхвърлени за всяка размяна или възстановяване на сума;
  • Следвайте процедурата за връщане ;

Връщането се извършва в рамките на 7 до 10 работни дни. След като потвърдим връщането, ще пристъпим към възстановяването, което ще бъде осъществено до 72 часа (максимум 5 дни).

Условия за връщане на продукт на партньор
"Продуктите на партньори" се възползват от собствените си условия за доставка и връщане. Отидете на страницата на поръчката и кликнете върху нея : "вижте правилата за връщане" за да разберете как да върнете продукта на партньора ни.
Как се възстановява заплатена сума ?
Възстановяване на заплатена сума на продукт spartoo
След като вашето връщане бъде потвърдено в склада, възстановяването ще бъде извършено чрез същия начин на плащане, който сте използвали при покупката. Доходността се обработва в рамките на 7 до 10 работни дни. След като връщането е валидирано, ще продължим с възстановяването на сумата, което ще бъде ефективно за 72 часа(максимум 5 дни).
  • За възстановяване на сума директно в банковата Ви карта, междубанковите срокове могат да забавят ефективността на ре-кредита в профила Ви с няколко дни.Освен това, ако кредитната ви карта е с отложен дебит, ре-кредитът ще бъде отложен.
  • Ако вашата кредитна карта е изтекла или изтича в текущия месец, ние ще поискаме вашите банкови данни, когато регистрирате заявката за връщане и възстановяването ще бъде извършено по банков път.
  • Ние Ви информираме, че банковите такси от 10 лева са за ваша сметка.
Ще трябва ли да платя такса за връщане?
Разходите за връщане на продукт spartoo
Смяна на продукт
Смяна на продукт spartoo
  • Смяна на размер / номер обувки
Предлагаме ви възможността да смените продукт с друг размер или друг номер обувки. Когато направите заявката си за връщане, попитайте за смяна и поискайте размера, който желаете.

  • Смяна на модел или друг цвят
Не правим смяна на модели или цветове Можете обаче да върнете продукта и да направите нова поръчка.

Доставка

Зони за доставка

Зони за доставка

Доставка извън дома

Доставка на място, различно от моя дом
Продуктите spartoo
Spartoo Ви предлага много възможности, за да ви достави извън вашия дом :

Избор на продукти и наличности

Намерете артикул

Как да намерите артикул
Търсете по име или марка чрез лентата за търсене :
В лентата за търсене в горната част на началната страница въведете името на продукта или марката, от която се интересувате.
Всички продукти, отговарящи на търсенето ви, ще се появят на екрана.
Търсене измежду всички продукти или категория продукти: Можете да използвате нашите налични филтри за търсене, за да намерите продукта по ваш избор.
В горната част на страницата виждате лента с ключови думи, отбелязани с удебелен шрифт, съответстващи на различните ни секции, на които можете да кликнете. След това можете да уточните търсенето си, като изберете едина от рубриките, които са Ви предложени.
Например: ново, жени, мъже, деца, изключителни, добри възможности след това можете да продължите с обувки, чанти, дрехи ... или дори маратонки, рокли, чанти и т.н..
Търсене по марка :
Можете директно да търсите по марка, като кликнете върху раздела « 2478 марки » в горната част на началната страница на ленттата със заглавията.
След като избраният от Вас маркер бъде избран, можете отново да уточните селекцията си с различните ни филтри, които се виждат отляво на страницата.
Например: пол (мъж / жена), модел, цена, размер, цвят и т.н..
Търсене по продукт :
Ако знаете референтния номер на продукта си, можете директно да въведете номера му в лентата за търсене.

Намерете информация за продукта

Намерете информация за продукта
Ако желаете да получите информация за продукт, моля погледнете фиша на въпросния продукт.
След това можете да видите пълно описание на продукта, включително неговия състав и налични размери.
След това можете да видите пълно описание на продукта, включително неговия състав и налични размери.
Също така виждате снимки, направени от различни ъгли от нашето фотоателие и понякога 360 ° гледка, за да разгледате продукта от всички ъгли, сякаш го държите в ръцете си.

Размерът на продуктите

Как да изберете размера на обувките си?
За да изберете размера на обувките Ви, ви каним да се обърнете към съветите за размер на всеки лист с продукти. Този съвет е даден от нашите клиенти: ние Ви препоръчваме да го следвате, но може да не е подходящ за вашия конкретен случай.
Можете също да прегледате гидът с ръководството за размер до информацията за размера.
Вашият размер не е наличен ?
За да изберете размера на обувките Ви, ви каним да се обърнете към съветите за размер на всеки лист с продукти. Този съвет е даден от нашите клиенти: ви препоръчваме да го следвате, възможно е той да не се адаптира към вашия случай по-специално.
Също така можете да направите справка с ръководството за размер, намиращо се до информацията за размера.Вашият размер не е наличен ?
Можете да кликнете върху "Изжестия за размер" при изпращане на избраният артикул ще бъде изпратен имейл. Ако нямате новини, означажа че ние жсе още нямаме нови зарейдане. Препоръчваме ви да се консултирате със сходни продукти, за да намерите друг артикул, който ви харесва.
Как да изберем размера на дрехите си?
За да изберете размера на дрехите си, ви каним да прегледате съветите относно размера, които се намират на всеки лист с продукти. Този съвет се дава от нашите клиенти : препоръчваме ви да го следвате, но и да внимавате защото може да не отговаря на конкретната ситуация.
Също така можете да се обърнете към ръководството за размер, което се намира до размера на информацията.
Размерът ви вече не е наличен?
Можете да кликнете върху « Известие за размер » :ще Ви бъде изпратен имейл, ако продукта е на склад. Ако нямате новини, ние все още нямаме зарейдане.Препоръчваме ви да се консултирате със сходни продукти, за да намерите друг продукт, който ви харесва.
Дали spartoo произвежда големи размери?
В Spartoo, ние внимателно подбираме и помагаме на нашите партньори от многобройни марки и модели, за да ви предложим най-добрият и широк избор продукти.
Ние също така помислихме и създадохме селекция от големи размери, включително дамски обувки над размер 41 и мъжки обувки до 54.
За да ги откриете, ви каним да използвате филтрите за търсене: изберете желания тип обувка и желания размер: на екрана ще се появят всички наличности.

Наличности и запаси на артикулите

Наличности и запаси на артикулите
Само наличните размери са на разположение на spartoo. Може да се случи, че размера на обувките Ви е изчерпан. Ако случаят е такъв, можете да поискате да бъдете информирани за пристигането им по електронна Ви поща, като кликнете върху "известия за размер".
Известия за размер :
За да използвате известието по имейл, трябва да отидете до недостъпния размер на продукта и да въведете имейла си в прозореца, посветен на предупреждението.
Ако нямате новини, означава че ние все още нямаме зареждане на този продукт.Съветваме ви да разгледате други сходни продукти, за да намерите евентуално друг продукт, който ви харесва.

Запазване на артикул онлайн

Запазване на артикул
За съжаление не правим резервация на артикули в Spartoo. За да избегнете липсата на даден артикул, Ви съветваме да направите поръчката възможно най-скоро, за дабъдете сигурни в неговата наличност.
Информация: Поставянето на артикула във вашата кошница не го запазва.

Фалшифициранe

Spartoo и фалшификациите
Фалшифицирането е забранено със закон и излага нарушителя на наказателни санкци. Следователно, spartoo стриктно спазва закона и получава доставки директно от официалните марки.
Ето защо е напълно невъзможно един от нашите клиенти да получи фалшификати.

Направете поръчка

Поръчайте

Как да направим поръчка?
Ето стъпките, които трябва да следвате, за да поръчате желаният продукт в Spartoo :
Ако вече имате профил, влезте, като въведете своя имейл адрес и паролата си. Ако все още нямате клиентски профил, трябва да го създадете. (Създаването на клиентски профил е от съществено значение за поръчката.)
IСлед това просто следвайте тези стъпки :
  1. Изберете желаните модели, цветове и размери и ги добавете в кошницата си.
  2. След като сте избрали всички артикули, които искате да поръчате, кликнете върху "Моята кошница" горе вдясно на страницата и след това "Поръчай" в зелено, за да финализирате поръчката си.
  3. Ще потвърдите поръчката си следвайки следните 5 стъпки :
    • Ако имате купон за отстъпка, въведете кода или го изберете ;
    • Изберете начина си на плащане ;
    • Изберете вида на доставка ;
    • Изберете адреса за доставка ;
    (N.B) Адресът Ви за доставка трябва да е в държавата, съответстваща на нашия сайт (Българска поръчка се прави на нашия български сайт : spartoo.bg; bg, както и френска поръчка се прави на нашия френски сайт: spartoo.com).
  4. Преди да преминете към плащане, проверете съдържанието на вашата кошница (размер, номер на обувки, цвят ) след това финализирайте поръчката, като въведете банковите си данни.
Ще получите имейл, когато поръчката е валидирана, а друг, когато е изпратена. Като кликнете върху « Моят профил » горе вдясно на началната страница и след това в « моите поръчки » избирайки « виж последната ми поръчка » ,ще можете да следвате развитието на вашата поръчка. В тази секция ще намерите и историята на всички поръчки, поставени в Spartoo както и фактурата на всяка поръчка. За всеки въпрос, свързан с Вашата поръчка, отидете на раздела «Моите поръчки » .
Моята кошница
Добавете артикул в кошницата си
Отворете фиша на продукта, който искате да добавите. Изберете размера на продукта. След това кликнете върху « Добави в кошницата ».

Потвърдете кошницата си
Искате да потвърдите поръчката си : rотидете в "моята кошница" горе вдясно на страницата и кликнете върху « поръчвам », в зелено.

Премахване на артикули от моята кошница
Ако искате да премахнете артикул от кошницата си, кликнете върху иконата на кошчето до колоната "общо". Ако искате да промените количеството, кликнете върху плюс или минус в колоната за количество« qté ».

Срок на валидност на кошницата
Срокът на валидност на кошницата е 15 минути. През този период този продукт не може да бъде поръчан от друго лице. След този период продуктите, които сте избрали, вече няма да бъдат запазени.
Направете поръчка за подарък
Платете с карта за подарък
Вашата подаръчна карта (Само карта ПОДАРЪК) може да се използва като банкова карта.Затова ще трябва да изберете тази карта като начин на плащане : « Банкова карта ».

Внимание : молим Ви, общата сума на Вашата поръчка да е по-малка или равна на Вашата подаръчна карта, защото няма да бъде възможно да се изпълни друг начин на плащане.

Моля, пазете своята подаръчна карта след поръчката си, тъй като в случай на връщане тази карта ще бъде повторно кредитирана.

Предложете картата за подарък
Spartoo ви предлага възможността да предложите на близките си подаръчна карта :
  1. Вие избирате сумата ;
  2. Напишете съобщение на получателя ;
  3. Вие можете да изпратите подаръчната карта по имейл или да я отпечатате и да я дадете лично.

Картата за подарък е валидна за една година от датата на нейното активиране.

AКартата за подарък е валидна за една година от датата на нейното активиране .

Картата Внимание: тази карта е валидна само за продукти на Spartoo. Ако поръчката съдържа партньорски продукт, няма да можете да го използвате.
Използвайте купон или подаръчен чек
Ако имате купон или подаръчен чек, можете да го използвате за една от поръчките си, като въведете кода на подаръчния чек в полето, предвидено за тази цел, в рамка номера 1 « купон с отстъпка » на страницата за плащане. Ако вече имате регистриран купон или подаръчен чек, ще ви бъде предложено при плащане.
Si подаръчният чек е валиден и вашата поръчка отговаря на определените условия на ползване, приспадането се извършва автоматично.
Ако се появи съобщение за грешка, проверете дали поръчката ви отговаря на изискванията за прилагане на Вашия сертификат за подарък.
Преди да използвате този сертификат за подарък, ви каним да проверите условията му на използване. (Условията за ползване на ваучерите за подарък могат да бъдат намерени, като кликнете в рубриката "Предимства на Вашият клиентска профил", като изберете "моите вподаръчни чекове" и кликнете върху "повече информация тук»).
Внимание : подаръчните чекове Spartoo не може да бъде използвани за поръчки на партньорски продукт.

Плащане

Плащане

Начини на плащане
За даден продукт spartoo :
  • Банковата карта Visa или Mastercard (на 1 път) ;
  • Paypal ;
  • Плащане при доставка
  • Подаръчните чекове на Spartoo.

Сигурно плащане
Избрали сме банка CIC, за да гарантираме сигурността на плащанията.
Вашите банкови данни се предават на нашия сървър, шифровани чрез SSL (Secure Socket Layer) и прехвърлени в напълно сигурна среда към нашата банка. Те по никакъв начин не са запазени.
Всички тези правила отговарят на стандартите за сигурност, които най-добре гарантират вашите транзакции.
Цени без ДДС
Цените, показани на страниците на продуктите и в кошницата, са с включени в цената ДДС, по текущата българска ставка на ДДС.
  • За повече подробности и информация вижте: Общите условия за продажба :
Не мога да потвърдя плащането си
Въпреки мобилизирането на Spartoo и качеството на нашия банков интерфейс, компютърни неизправности може да се появят, когато плащате за вашите покупки.
В такъв случай моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, така че съветникът да ви обясни протокола, който да следвате. Ще ви отговорим възможно най-скоро.
Какво ще стане, ако банката ми откаже плащане?
Ако банката ви откаже плащането Ви, поръчката Ви автоматично се анулира и профилът ви няма да бъде таксуван.
Препоръчваме ви да се свържете с банката си, за да се запознаете с условията за приемане на плащания по Интернет, които предлага.
След това ще можете да пренаредите поръчката.

Подайте сигнал за грешка в сайта

Искам да подам сигнал за грешка в сайта

Забелязах грешка в сайта
Ние се отнасяме сериозно и полагаме максимални грижи в описанията и като цяло за доброто ни общуване. Ако обаче забележите грешка в сайта, молим Ви да ни сигнализирате по имейл или на телефонен номер на 02.44.87.227. Благодарим ви предварително за вашата помощ.

Проблеми с връзката

Имам проблем с връзката

Проблеми с връзката
Ако имате проблеми със свързването и с влизането в сайта, първо се уверете, че вашата интернет връзка работи правилно.
Ако неправилното функциониране продължи, моля да ни сигнализирате като уточните компютър, таблет, смартфон) и браузъра (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ...), за да можем да проверяваме с нашия ИТ отдел.

Проблеми, възникнали при валидиране на поръчка

Имам затруднения да потвърдя моята поръчка

Не мога да намеря моят купон или подаръчен чек
Ако имате ваучери за отстъпка, можете да ги намерите или да ги потърсите в профила си в рубриката Моите предимства .
Ако не го виждате, ще ви уведомим, че купоните за отстъпки имат дата на валидност. Можете да се запознаете с условията за използване на купони или подаръчни чекове, като кликнете върху "повече информация тук", под кода на талона в рубриката « моите предимства ».
Също така Ви информираме, че в случай на връщане или възстановяване на суми, ние не възстановяваме отстъпки.
Моите купони / подаръчни чекове не бяха взети под внимание
Можете да направите справка с условията за използване на купоните и подаръчните чекове, като кликнете тук « за повече информация тук » , под кода на купона на клиентския ви профил в рубриката « Моите предимства » .
За информация :
  1. Купоните с отстъпка не са валидни за вече намалените продукти понеже те вече са получили отстъпка ;
  2. Вече използваните купони не се кредитират в случай на връщане за възстановяване.
Поръчката ми не се показва в профила ми
Ако поръчката ви не се появи в профила Ви, имате възможност да се свържете с нас чрез формуляра по-долу, като се уверите, че сте посочили датата на поръчката и номера на поръчката, ако сте го запазили.
Моята кошница
Добавете артикул във вашата кошница
Отворете картата на продукта, която искате да добавите. Изберете размера на продукта. След това кликнете върху "Добави в кошницата".

Потвърдете кошницата си
Искате да потвърдите поръчката си: отидете в "моята кошница" горе вдясно на страницата и кликнете върху "поръчката", в зелено.

Премахване на артикули от моята кошница
Ако искате да премахнете артикул от кошницата си, кликнете върху иконата на кошчето до колоната "общо".». Ако искате да промените количеството, кликнете върху плюс или минус, в колоната за количество "количество". Период на валидност на кошницата Периодът на валидност на кошницата е приблизително 15 минути. Поставен продуктът в кошницата , не позволява да бъде резервиран. Благодарим за вашето разбиране.
Не мога да потвърдя плащането си
Независимо от мобилизирането на spartoo и качеството на нашия банков интерфейс, компютърни неизправности може да се появят, когато плащате за вашите покупки.
Моля свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, така че съветникът да ви обясни протокола, който да следвате. Ще ви отговорим възможно най-скоро.

Моите поръчки

Връщане - Замяна - Възстановяване

Искам да направя връщане

Как да върна един или повече артикули?
Процедура за връщане на даден продукт
За да направите връщане, трябва да отидете в клиентския си профил и да изберете в рубриката моите връщания, « Направете заявка за връщане » . След това следвайте процедурата по-долу :
Процедура :
  1. Изберете съответната поръчка и проверете артикулите от поръчката, които искате да върнете. Ще ви бъде поискана причината за вашето завръщане.
  2. Отпечатайте етикета си (достъпен в рубриката "Моите връщания", като кликнете върху "Виж последното ми връщане") и го поставете върху пратката. Този етикет е валиден 30 дни след регистрацията на заявката ви за връщане.
  3. свържете се с транспортната фирма UPS, за да си уговорите, кога те могат да вземат вашата поръчка.
  4. Следвайте връщането в профила си в раздела "Моите връщания", като изберете« вижте моите връщания ».
  5. След като пратката бъде получена в нашия склад и връщането е валидирано, ще възстановим върнатите елементи. Възстановяването на сумата ще бъде извършено чрез кредитиране на начина на плащане, който сте използвали при покупката.
    - За възстановяване на средства в банковата ви карта, имайте предвид, че междубанковите закъснения могат да отложат няколко дни действителната репрезентация в профила Ви. Освен това, ако банковата ви карта бъде отложена, кредитът също ще бъде отложен. За да научите времето за връщане на поръчката си, отидете на страницата на поръчката си (в профила си). Кликнете бързо върху « Правила за връщане » .
    За да направите връщане, трябва да отидете в клиентската си профил, като кликнете върху "Моят профил". След това изберете в секцията ми връща "Направете заявка за връщане". След това следвайте процедурата по-долу :
    Процедура :
    Първо, ние Ви информираме, че връщането може да бъде за ваша сметка.
    1. Изберете съответната поръчка и проверете артикулите от поръчката, които искате да върнете. Ще ви бъде поискана причината за вашето връщане.
    2. След това ще получите връзката за връщане, за отпечатване (или за попълване на бележката за доставка). Поставете го в картонената кутия. Този документ ще позволи на търговеца да идентифицира връщането ви.
    3. Поставете продукта обратно в оригиналната му опаковка (кутия за обувки или пластмасова обвивка) и го поставете в картонена кутия. Не използвайте оригиналната опаковка като опаковъчна кутия.
    4. Свърйете се с транспортната фирма UPS , за да уточните изпращането на пратката.
    5. Запазете доказателство за депозита си, за да можете да проследявате пакета си.
    Щом продуктът Ви бъде получен, продавачът ще потвърди възстановяването на сумата и spartoo ще ви кредитира отново с размера на продукта. Spartoo ще ви възстанови цената на закупеният продукт в най-кратък срок (не по-късно от 30 дни след регистрацията на заявката ви за връщане).
Кога и как ще ми бъдат възстановени средствата?
Възстановяване на сумата на продукта spartoo
След като вашето връщане бъде потвърдено в склада, възстановяването ще бъде извършено чрез повторно кредитиране на начина на плащане, който сте използвали при покупката. Доходността се обработва в рамките на 7 до 10 работни дни. След като потвърди връщането, ще вървим към възстановяването, което ще бъде ефективно за 72 часа (максимум 5 дни).
  • За възстановяване директно в банковата ви карти междубанковите закъснения могат да отложат ефективността на ре-кредита в профила Ви с няколко дни.Освен това, ако банковата ви карта е с отложен дебит, ре-кредитът ще бъде отложен.
  • Ако кредитната ви карта изтече или изтече текущият месец, ще поискаме банковите Ви данни, когато регистрирате заявката за връщане, а възстановяването ще бъде извършено по банков път.
Разходи за връщане
Разходите за връщане на продукт spartoo
  • за България : връщането е безплатно с UPS Standard.
  • Всички останали начини на връщане са за сметка на клиента.
Възможно ли е да се направи размяна?
Какъв е крайният срок за връщане?
Срок за връщане на продукт Spartoo
Имате 30 дни след доставката на пакета си, за да регистрирате заявка за връщане.

Какъв е срока за получаване на моя заменен артикул?
Максималният срок за получаване на заменена поръчка е 15 работни дни (с изключение на събота, неделя и официални празници).
Времето за обработка на върната поръчка е от 7 до 10 работни дни от момента, в който сте депозирали пратката за връщане. Този период се взема предвид времето за доставка в нашия логистичен център и действителната обработка на вашата пратка за връщане(проверка на съдържанието, валидиране, подготовка на заменената поръчка).
След този период, нашият екип логистика достав вашата пратка превозвача, който сте избрали така се извършва замяна на върната поръчка. Времето за доставка е от 2 до 5 работни дни.
Имейл винаги Ви информира във всеки един етап от доставката на Вашия пратка.
Условия за връщане и възстановяване на средства
Условия за връщане на продукт spartoo
Всички продукти, закупени на сайта spartoo могат да бъдат върнати по различни причини.
Имате 30 дни от датата на получаване на поръчката си, за да подадете заявка за връщане. След това можете да поискате: размяна на размер или възстановяване директно в банковата ви карта.
Връщането на елемента (ите) в този период трябва задължително да следва подробната процедура по-долу.
Внимание : за да бъде прието, връщането трябва да отговаря на следните характеристики :
  • Продуктите никога не трябва да се носят на открито;
  • Продуктите трябва да бъдат в ново състояние;
  • Връщаните продукти трябва да съответстват на доставените продукти ;
  • Продуктите трябва да се връщат в оригиналната опаковка в добро състояние (кутия обувки, които не са залепени), всички в правилно затворена опаковка ;
  • Продуктите трябва да бъдат върнати в рамките на 30 дни от получаването на поръчката ;
  • Празните опаковки ще бъдат отхвърлени за всяка обмяна или възстановяване;
  • Следвайте процедурата за връщане ;
Доходността се обработва в рамките на 7 до 10 работни дни. След като потвърди връщането, ще пристъпим към възстановяването, което ще бъде ефективно за 72 часа (максимум 5 дни).

Направих връщане

Желая да получа етикета си за връщане
Вие мпжете да получите етикета си за връщане като отидете в клиентския си профил. В рубриката моите връщания,изберете « виж моите връщания » . После :
  • Намерете връщането, за което искате да отпечатате етикета за връщане ;
  • Кликнете върху « как да изпратите пратката си ? » ;
  • Кликнете върху връзката на етикета (точка 1 напомняне на процедурата).
Искам да отменя искането ми за връщане
Ако сте направили молба за връщане, но впоследствие сте размислили и искате да запазите артикула или артикулите си , изпратете заявка за отмяна, анулиране на връщането. Промяната ще бъде направена бързо.
Искам да получа информация за връщането на моята пратка
За да знаете във всеки един момент състоянието на върнатата ви пратка , влезте в клиентския си профил . След това в рубриката моите връщания, изберете « виж моите връщания » .
За въпроси и допълнителна информация не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Искам да се свържа с вас по повод възстановяване на заплатена сума
Преди всичко, съжаляваме за неудобството.
Не се притеснявайте да се свържете с нас по телефона или като попълните формуляра за връзка, така че някои пт нашите консултанти да ви даде подробности за възстановяването на сумата.
Можете да се свържете с нас, като кликнете по-долу.

Не съм спазил процедурата за връщане, в какъв срок то ще бъде обработено?

Не спазих процедурата за връщане, каква ще бъде продължителността на обработката?
Върнахте поръчката си, без да следвате процедурата за връщане. Първо се уверете, че сте върнали пратката на правилния адрес.
Вашата върната поръчка ще се третира по-бавно, тъй като правилно върнатите продукти получават приоритетно третиране, но и защото ще ни е нужно време да идентифицираме вашата пратка и нейното съдържание.
Бройте една до две седмици в сравнение с нормалното време за обработка от 7 до 10 работни дни.
Благодарим ви за разбирането.

Промяна - Отмяна на поръчката

Промяна - Отмяна на поръчката

Промяна –отмяна на поръчка
  • Ако вашата поръчка е в статут « чака подготовка » :
Все още имате възможност да отмените или промените размера на вашата поръчка от вашия клиентски профил или от вашия имейл за потвърждение на поръчката. Освен това, ако това е продукт, продаван и доставен от Spartoo, можете също да промените адреса си за доставка. За всякакви други промени, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.
  • Ако поръчката ви се появи в състояние « Валидира се » или « В процес » :
Все още имате възможността да я отмените или да я промените, като се свържете бързо с нас на номер 02.44.87.227 (безплатна услуга на цена на стандартен разговор). С работно време от понеделник до петък от 9ч. до 13ч. и от 14ч. до 17ч
Възможно е да сме в състояние да анулираме или да променим поръчката Ви в зависимост от напредъка на подготовката на потучката в нашия склад.
  • Ако поръчката ви се появи в състояние « На път » или « Изпратена » :
За съжаление вече няма да можем да я променим, защото вече ще е напуснала нашите помещения. Ще бъдете доставени от избрания оператор, на посочения от вас адрес. Препоръчваме Ви да откажете потъчката, за да ускорите процеса на връщане от една страна и да избегнете такса за връщане, ако поръчате партньорски продукт от друга страна. За да знаете състоянието на поръчката си, отидете в клиентския си профил в раздела Моите поръчки.

Проследяване на поръчка - Време за доставка - Проблеми при доставката

Искам да следя моята пратка

Проследяване на моята поръчка
Състоянието на поръчката ви се актуализира по време на процеса на доставка. Ето различните стъпки :
  • В очакване на подготовка: Вашата поръчка е взета под внимание ;
  • В процес на подготовка: нашият логистичен екип подготвя вашата поръчка ;
  • По пътя: поръчката ви е готова да бъде изпратена: тя ще бъде доставена същата вечер на превозвача ;
  • Изпратена: поръчката ви е напуснала нашия склад: на електронна Ви поща се изпраща връзка към уебсайта на превозвача. За да знаете състоянието на поръчката си, отидете в клиетския си профил, в раздела моите поръчки.
    Ако поръчката ви е била изпратена, можете да проследите пратката си по всяко едно време на уебсайта на превозвача :
    За да следвате пратката си, отидете в профила си и след това в рубриката «моите поръчки » . След това изберете поръчката и кликнете върху нея « проследяване на моята поръчка » (горе вдясно на страницата).
    За информация: връзката може да отнеме няколко часа, за да се актуализира. Ако връзката за проследяване не работи на следващия ден, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

Искам да знам кога поръчката ми ще бъде доставена

Кога ще получа пратката си?
За разберете очакваната дата на доставка, отидете в клиентския си профил в рубриката « моите поръчки » . След това изберете поръчката си. Датата е посочена в раздела « проследяване на пратката ми ».
Ако поръчката ви е била изпратена, можете да проследите пратката си на уебсайта на превозвача:
За да следвате ппратката си, отидете в профила си и след това в секцията « моите поръчки » . След това изберете поръчката и кликнете върху нея проследяване на моята пратка (горе вдясно на страницата). За информация: връзката може да отнеме няколко часа, за да се актуализира. Ако връзката за проследяване не работи на следващия ден, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

Имам проблем с доставката (все още не съм получил пратката си)

Поръчката ми е доставена на превозвача, но все още не ми е доставена
Ако времето не е превишено :
Молим ви да изчакате. Пратката ви е в схемата за доставка и ще бъде доставена с предвидения срок.
Ако времето за доставка е превишено:
  • Вие не сте получили известие или известие в пощенската си кутия ?
Можете да се обадите на пункта за доставка и да им дадете проследяващия си номер. Те ще имат информация за местоположението на пратката и оставащото време за доставка.
  • Пратката има статут «доставена » в проследяване на поръчка spartoo , но вие все пак не сте я получили ?
Възможно е някой от вас да е получил пратката по време на Вашето отсъствие (съсед или близък…). Не се колебайте да се свържете с тях, за да проверите.
Ако не с такъв случая, моля свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, така че съветникът да започне процес на намиране на вашата пратка. Ще ви отговорим възможно най-скоро. Съжаляваме за неудобството и за възникналата ситуация.
Не съм получил поръчката си, а ми е казаха, че тя е в статут
Преди всичко, съжаляваме за неудобството.
Каним ви да проверите дали ваш близък или съсед не е я взел на ваше място.
Ако не е така, Ви молим да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти, така че наш съветник да ви обясни протокола, който да следвате. Ще ви отговорим възможно най-скоро.
Максималното време за доставка е превишено
Преди всичко, съжаляваме за неудобството.
Този проблем може да се дължи на няколко причини. За да идентифицирате произхода на проблема, ви молим да се консултирате с проследяването на доставката на вашата поръчка, благодарение на линка за проследяване на пратката (налични на страницата на поръчката ви в клиентския ви профил). Всъщност, превозвачът детайлизира маршрута на вашия пратка.
  • Възможно е пощальонът да е забравил да ви остави съобщение в пощенската ви кутия по време на Вашето отсъствие. Вашата пратка тогава е « в изчакване » в пощата, вие ще имате срок от15 дни да я потърсите преди да бъдете изпратена към нас. Препоръчваме ви да отидете да си вземете пратката възможно най-скоро.
  • Възможно е Вашият пратка да бъде отбелязан като "върнат на подателя ». В този случай това е проблем с адреса и пощальонът не успя да намери жилището ви, за да завърши доставката. Ще се свържем с вас, след като получим пакета в замяна, за да го върнем или възстановим.
  • Възможно е вашият пакет да е отбелязан като "доставен". Това означава, че пощальонът е предал опаковката на посочения адрес. Каним ви да проверите дали не е съсед или ваш близъкк, който би могъл да вземе пратката предвидена за вас.
  • Възможно е проследяването на Вашия пратка да показва характерни признаци на загуба от страна на превозвача (дълги часове на изчакване, статус, който не е изтекъл) Ви каним да се свържете с нас възможно най-скоро, за да започнем изследвания с превозвачи.
Моето място за доставка, пункт за доставка е променен, и това не ми харесва
Преди всичко, съжаляваме за неудобството. Искате да знаете нашите решения на този проблем.
Ние ви информираме, че когато не е налице пункт за доставка (например когато пункта е препълнен със стока или когато е затвотен, отпускт или др. причина ), пратката ви се пренасочва незабавно към най-близкия пункт, така че да можете да го вземете възможно най-скоро.
Ако обаче не можете да вземете пратката си, тя ще бъде върната в нашия склад .
За поръчки spartoo , След връщането на пратката в нашия склад ще бъдат предложени две опции, за избор. Повторно изпращане на същата поръчка или възстановяване на заплатената сума. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с отдела за обслужване на клиенти и да го уведомите за вашето решение.

Благодарим ви за вашето разбиране.
Какво се случва, ако отсъствам в деня на доставката?
Доставка до дома :
Ако не сте вкъщи по време на доставката от пощальона или лицето за доставка, в пощенската ви кутия ще бъде поставено известие. Това известие посочва часа и датата на преминаване и пощенската фирма, място, където можете да вземете пратката си. Трябва да отидете на посоченото място с бележката, която ви е оставена в пощенската кутия и с личната ви карта, за да получите вашата поръчка. Имате срок от 15 дни, за да потърсите пратката си.
Доставка до пункт за доставки :
Избирайки този вид доставка, пратката ви е на ваше разположение в посочения пунт за доставки. Не е нужно да чакате доставката на поръчката си в къщи, можете да я вземете в зависимост от наличността и в рамките на максимум 10 дни в работното време на пункта за доставки, който вече сте избрали. Трябва само да покажете личната си карта.

Отказах пратка

Отказах поръчка
Отказахте пратката, която бяхте поръчали при нейната доставка.
За поръчка spartoo : при получаване в нашите складове ще ви бъде изпратен имейл, за да ви позволим да поискате пренасочването към друг адрес или да поискате възстановяване на сумата. След това ще трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти, за да го информирате за вашето решение.

Получих пратката си празна

Получих празен пакет
Получили сте празен пакет? Съжаляваме за неудобството.
Молим ви да се свържете с нас с отдела ни за обслужване на клиенти, за да може наш съветник да ви обясни протокола, който да следвате. Молим Ви да добавите снимки на получената пратка . Ние ще ви отговорим възможно най-скоро.

Имам проблем с поръчката, която получих

Поръчката не е спазила изискванията
Получената от вас поръчка не отговаря на изискванията. Съжаляваме за възникналата ситуация и причиненото неудобството.
Каним ви да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да може наш съветник да ви обясни протокола, който да следвате. Молим Ви да приложите снимки на несъответстващи продукти, за да се ускори процедурата. Ще ви отговорим възможно най-скоро.
Един от продуктите ми е дефектен
Един от вашите продукти има производствен дефект. Съжаляваме за неудобството.
Каним ви да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да може наш съветник да ви обясни протокола, който да следвате. Моля добавете снимки на дефектния продукт, за да се ускори процедурата .
Ще ви отговорим възможно най-скоро.

Фактура

Искам да получа фактура

Получете фактурата си
Поръчки spartoo :
За да получите фактурата си, отидете в клиентския си профил. В рубриката « моите поръчки » , изберете съответната поръчка. Кликнете върху « изтеглете вашата фактура » горе вдясно на страницата.
Уведомяваме Ви, че фактурата Ви е налична от момента, в който поръчката ви е изпратена.

Моят профил

Бюлетини

Искам да конфигурирате Бюлетини

Управлявайте абонаментите си
За да управлявате абонаментите си, трябва да сте влезли в клиентския си профил. След това кликнете върху « моят профил » в горния десен ъгъл на страницата, за да получите достъп до клиентския си профил. След това изберете « Моите абонаменти » в рубриката « моят профил » вляво от страницата.
За да получите бюлетин, отидете на рубрика номер 2 « управлявайте абонаментите си » . За да получавате бюлетин, отбележете го, в противен случай го махнете.
Можете също така да изберете колко често искате да получавате бюлетин. Просто изберете честотата на получаване, която ви удовлетворява в долната част на страницата.
След като напразните избора си не забравяйте да потвърдите !
Отписване от бюлетин
За да управлявате абонаментите си, трябва да сте влезли в клиентския ви профил. След това кликнете върху « моят профил » в горния десен ъгъл на страницата, за да получите достъп до клиентския си профил. След това изберете « Моите абонаменти » в рубриката « моят профил » вляво от страницата.
За да спрете да получавате бюлетини, просто кликнете върху «отписване от бюлетини » в рубрика номер 3, и изберете бюлетини, които вече не искате да получавате. Не забравяйте да потвърдите избора си !

Възстановяване на кредит

Искам възстановяване на кредита, който имам

Възстановяване на кредит, който имам
За да ви бъде възстановен кредит, трябва да сте влезли в профила си. След това кликнете върху « моят профил» в горния десен ъгъл на страницата, за да получите достъп до вашето клиентско пространство . Можете да поискате възстановяване на кредита директно от рубриката « моите предимства » .

Закриване на моя профил

Искам да закрия профила си

Закриване на профила ми
Ние Ви информираме, че можете да спрете по всяко време получаването на нашите известия по имейл и да управлявате абонаментите си за различни newsletters. За да научите процедурата, кликнете върху « отписване от newsletters ».
Препоръчваме ви да не анулирате профила си, ако сте получили поръчка преди по-малко от 30 дни. Всъщност няма да можете да започнете процедура за връщане в случай на проблеми с вашите артикули.
За да закриете профилът си, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти по телефона или изпратете заявка чрез формуляр за връзка.

Изход

Искам да изляза от профила си

Изход
За да излезете от профила си, кликнете върху « моят профил » горе вдясно на страницата и след това « изход » .
След като сесията приключи, можете да оставите компютъра си без риск от използване на вашия профил.

Парола

Имам проблем с паролата си

Загубих паролата си
Моля проверете първо дали сте въвели правилно имейл адресът, който сте използвали при създаването на профила си.
За да влезете, трябва да сте създали профил. Ако само сте въвели имейл адреса си, за да получавате бюлетини, означава че нямате създаден клиентски профил.
Ако все още не можете да се свържете, можете да поискате нова парола. Кликнете върху « моят профил » в горната дясна част на страницата, след това в секцията « вече съм клиент ,идентифицирам се » кликнете върху « забравили сте вашата парола ? Кликнете тук » . След това въведете имейл адреса си и на този адрес ще получите новата си парола.
След това можете да промените паролата си от вашия клиентски профил.
Искам да променя паролата си
За да промените паролата си, трябва да сте влезли в профила си. След това кликнете върху « моят профил » , горе вдясно на страницата. Промяна на парола се прави директно от клиентския профил в рубриката «Моят профил » в лявата част на страницата. Изберете « моята парола » , и направете промяната !
Паролата ми не работи
Първо ви каним да проверите дали сте въвели имейл адреса, който сте използвали при създаването на клиентския си профил.
За да влезете, трябва да сте създали профил. Ако сте върнали само имейл адреса си, за да получите newsletters,нямате клиентски профил.
Ако все още не можете да влезете, можете да промените паролата си. Кликнете върху « моят профил » в горната дясна част на страницата, след това в секцията « Вече съм клиент, идентифицирам се » кликнете върху « Забравили сте вашата парола ? Кликнете тук ». След това въведете имейл адреса си и на този адрес ще получите новата си парола.
След това можете да промените паролата си от вашия клиентски профил.

Предимства

Програма за лоялност

Програма за лоялност
Вие печелите за всяка направена поръчка на Spartoo точки за лоялност (2 лева покупка = 2точки за лоялност). Можете да проверите броя на точките за лоялност на всеки един продукт, те са опоменати във всеки фиш на продукт.
В рамките на 30 дни от датата на получаване на вашата поръчка вашият профил се кредитира с вашите точки за лоялност. За да видите тотала събрани точки за лоялност кликнете върху « моят профил » , горе вдясно на страницата и след това « точки за лоялност » в рубриката « моите предимства » .
Ако вие сте натрупали минимум 500 точки, което е равно на 10 лева (без минимална покупка), можете да го удържите от сумата на покупките си, когато плащате поръчката си на стъпка 2.
Благодарим за вашето доверие.

Гаранция за най-ниска цена

Гаранция за най-ниска цена
Ако след закупуване на продукт на нашия сайт, Вие намирате еквивалентна оферта на по-ниска цена, с всички включени разходи на друг български уебсайт с онлайн платежна система, spartoo ще ви върне 2 пъти разликата в цената.
Възстановяването на ценовата разлика зависи от спазването на следните условия :
  1. Цената, посочена като по-ниска, трябва да включва пощенски пратки ;
  2. Посочената цена като по-ниска не трябва да се възползва от специална промоционална оферта ;
  3. Условията за доставка трябва да бъдат идентични (стока в наличност, доставка не по-късно от деня след поръчката, предложение за поне една безплатна доставка на сайта) ;
  4. Артикулът трябва да е идентичен : нов, на същата марка, един и същ модел, един и същ материал, един и същ цвят ;
  5. Той трябва да е наличен в същия размер, цвят, размер закупен от клиента на сайта, на който се предлага на по-ниска цена ;
  6. Офертата трябва да бъде направена от сайт съобразен с българското законодателство и цени в лева ;
  7. Плащането трябва да става чрез онлайн платежна система ;
  8. Офертата е ограничена до едно възстановяване на човек на закупен артикул от Spartoo ;

Изключват се от Гаранцията за ниски цени:
  1. Продукти от ликвидации, разпродажби и намаления ;
  2. Продукти, продадени на търг, или реклами,анонси или сайтове за частна продажба, ;
  3. Доставки извън България;

Как да упражняваме гаранцията за най-ниска цена :
В рамките на 5 дни от покупката, трябва да изпратите заявката си до Spartoo, като използвате формуляра за връзка или се свържете с отдела за обслужване на клиенти, като използвате следната процедура :
  1. Посочете в съобщението Spartoo ;
  2. Предайте ни URL адреса на сайта, където се продава по-евтиния артикул, както и URL адреса на съответния продуктов лист ;

Ако всички горепосочени условия са изпълнени, и след изтичане на законния срок за отказ и потвърждение, че съхранявате съответния артикул, Spartoo се ангажира да ви върне 2 пъти ценовата разликаx.
Възстановяването на сумата ще бъде извършено в клиентския Ви профил профил по избрания начин на плащане от Spartoo. Той ще се осъществи в максимален срок от 30 дни.

Карти за подарък

Карта подаръчк spartoo
Вашата (Карта ПОДАРЪК) се използва и функционира като банкова карта. Достатъчно е да я изберете като начин на плащане : « Бакова Карта »

Внимание : уверете се, че общата сума на Вашата поръчка е по-малка или равна на Вашата подаръчна карта, тъй като няма да бъде възможно да се допълни с друг начин на плащане.
Каним Ви също така да запазите картата си за подарък, след като направите поръчката си, тъй като в случай на връщане тази карта ще бъде повторно кредитирана.

Подарете карта подарък на вашите близки :
Spartoo ви дава възможността да предложите на близките си подаръчна карта :
  • Вие избирате сумата ;
  • Пишете съобщение до получателя ;
  • Изпратете картичката с подарък по имейл или го отпечатвате, за да я предадете.

Картата за подарък е валидна за една година от датата на нейното активиране.

Внимание : тази карта е валидна само за продукти Spartoo.

Подаръчни чекове и купони с отстъпки

Не мога да намеря купоните ми за отстъпка в профила си
Ако имате ваучери за отстъпка, можете да ги намерите и да ги потърсите в профила си в рубриката « моите предимства » .
Ако не го виждате, ние ви информираме, че купоните за отстъпки имат дата на валидност. Можете да прегледате условията за използване на купоните с отстъпка или подаръчните чекове в клиентския си профил, като кликнете върху « повече информация тук » , под кода на купона.
Също така Ви информираме, че в случай на връщане или възстановяване на суми, ние не възстановяваме отстъпките.
Защо моят купон с отстъпка или подаръчен чек не се прилага?
Можете да се запознаете с условията за използване на купоните или подаръчните чекове като кликнете върху « за повече информация тук » , под кода на купона. За да получите достъп до купоните си, кликнете върху « моят профил » , след това в рубриката « моите предимства ».
Ви уведомяваме, че купоните за отстъпки не важат за продуктите с намалена цена, тъй като вече имат отстъпка. Тези купони не се натрупват и могат да изискват минимална стойност на покупка.
Как да използвам моят подаръчен чек?
Ако имате подаръчен чек, можете да го използвате в една от поръчките си, като въведете кода на чека си за подарък в полето, предвидено за тази цел, в номера 1 « купон с отстъпка » на страницата за плащане. Ако вече сте регистрирали купон или подаръчен чек, ще ви бъде предложено при плащане.
Ако подаръчния чек е валиден и вашата поръчка отговаря на определените условия за използване, приспадането е автоматично.
Ако се появи съобщение за грешка, проверете дали поръчката ви отговаря на изискванията за прилагане на Вашия подаръчен чек :
Преди да използвате този подаръчен чек, ви каним да проверите условията му на използване. (Условията за използване на подаръчен чек могат да бъдат намерени, като кликнете върху рубриката моите предимства в клиентския ви профил като изберете « моите подаръчни чекове » като кликнете върху « повече информация тук » ).
Внимание :
  1. Подаръчните чекове spartoo не могат да бъдат използвани за продукти на наши партньори.
  2. В случай на връщане или възстановяване на сума, ние не възстановяваме вече използвания купон с отстъпка.
Как да използвам купонът си с отстъпка?
Ако имате талон, можете да го използвате в една от поръчките си, като въведете кода на купона за подарък в полето, предвидено за тази цел в каре номер 1 « купон с отстъпка » на страницата за плащане. Ако вече сте регистрирали купон или подаръчен чек, ще ви бъде предложено при плащане.
Ако купонът за отстъпка е валиден и поръчката ви отговаря на определените условия за използване, приспадането е автоматично.
Ако се появи съобщение за грешка, проверете дали поръчката ви отговаря на условията, необходими за прилагане на купона ви.
Преди да използвате този талон, ви каним да проверите условията му на използване (Условията за ползване на талоните могат да бъдат намерени, като кликнете върху « моят профил », след това в рубриката « Моите Предимства » като изберете « моите подаръчни чекове » и кликнете върху «повече информация тук »).
Внимание :
  1. В случай на връщане или възстановяване на суми, ние не възстановяваме отстъпки.
Защо отстъпката ми не се прилага към намаленията?
Купоните с отстъпка не могат да се комбинират с други ваучери, купони или промоции. Можете да видите условията за използване на купоните с отстъпка в профила си, в рубриката « моите предимства » , като изберете « Моите подаръчни чекове » и кликнете върху « Повече информация тук » .
Намаленията съответстват на промоция, така че не можете да използвате купона с отстъпка за намалени артикули. Съхранявайте купона си: със сигурност ще бъде валиден за следващата Ви поръчка !

Промяна на имейл адреса ми

Искам да променя имейл адреса си

Промяна на моя имейл адрес
Вашият имейл адрес е вашето потребителско име, така че не можете да го редактирате сами. Каним ви да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти по телефона или като попълните нашия формуляр за връзка : един от нашите съветници ще Ви отговори възможно най-скоро !

Промяна на моята лична информация

Искам да променя личната си информация

Промяна на адреса ми за доставка на поръчка в ход
За да промените своя адрес за доставка, вижте рубриката "моите поръчки"". Благодарим ви за Вашето разбиране.
Промяна на лична информация
За да промените личната си информация, трябва да сте влезли в клиентския ви профил. След това кликнете върху « моят профил » в горния десен ъгъл на страницата, за да получите достъп до вашия профил. Можете да промените личната си информация, като разгледате раздела « моят профил » , вляво от страницата.
Важно ! : Ако искате да промените адреса си за доставка на текущата поръчка, ви каним да отидете в рубриката « моята поръчка » . Всъщност адресът ви вече е регистриран за поръчката и ако го промените в клиенстския си профил няма да го промени. Благодарим за вашето разбране.

Свързвам се

Искам да вляза в профила си

Свързване
Ако сте клиент : За да влезете в клиентския си профил, кликнете върху « моят профил » , горе вдясно на страницата.В рубриката « вече съм клиент, идентифицирам се » , въведете имейл адреса, който сте използвали, за да създадете профила си, след това въведете паролата си.
Ако все още не сте клиент : Кликнете върху « моят профил » в горната дясна част на страницата, след това в рубриката « аз съм НОВ КЛИЕНТ, създавам профил » . След това можете да създадете своя профил, като въведете своя имейл адрес. Ще трябва да попълните нуйната информацията, необходима за създаването на профила ви.

Спонсорство

Искам да получа информация за спонсорството

Спонсорство
Spartoo ви предлага възможността да спонсорирате близките си :
Още с първата поръчка на вашия реферал , Вие получавате 20 лева под формата на подаръчен чек. Тази поръчка трябва да е по-голяма от 100 лева, не трябва да се връща. Вашият реферал също печели 20 лева с първата си поръчка!

Как да спонсорирате ваш близък човек ?
Когато вашият реферал създава своя клиентски профил, той трябва да посочи вашит имейл адреса ви в предназначеното за това поле « Имейл на вашия спонсор ».
Можете също така да поканите приятелите си да станат ваши реферали, попълвайки формуляра, който се намира в спонсорската секция.

Правила :
Можете да спонсорирате до 100 реферали и да спечелите до 2000 лева. Печалбите се издават под формата наподаръчни чекове, валидни за 1 година и които можете да използвате за следващите си поръчки. Можете да натрупвате печалбите си и да поискате плащането на подаръчните чековеот 40 лева печалба (2 реферали).

Създай моят клиентски профил

Създавам моят профил

Създайте си профил
Защо да създадете профил Spartoo ?
Ако желаете да поръчате на нашия сайт, вие трябва първо да създадете клиентски профил, за да може да се идентифицирате и да въведете необходимата информация нужна за доставката на вашите бъдещи поръчки. Освен това създаването на Вашия клиентски профил ви позволява да имате достъп до историята на вашите поръчки и връщания, както и до достъп до нашите програми за лоялност.

Как да създадете профил Spartoo ?
Кликнете върху « моят профил » в горната дясна част на страницата, след това в рубриката « Аз съм НОВ КЛИЕНТ, създавам профил » . Вие можете да създадете своя профил, посочвайки имейл адресът, който използвате. Вие ще бъдете помолени да попълните нужната информацията необходима за създаването на профила ви.

Повече информация : За следващите ви посещения на сайта, ще ви е достатъчно само да се идентифицирате като кликнете върху « вече съм клиент, идентифицирам се » .

Професионален контакт

Купуване на едро

Искам да купя на едро

Купуване на едро в spartoo
Благодарим Ви преди всичко за интереса към нашия сайт.
Преди всичко, spartoo е компания, специализирана в продажбата на обувки по интернет за физически лица. Така че не правим продажби на едро.
Благодарим ви за разбирането.

Професионален контакт

Професионален контакт

Искам да кандидатствам в spartoo
Ако желаете да се присъедините към екипа на Spartoo, можете да се консултирате с нашите предложения за работа и стажове на нашия сайт : Наемане на работа
Искам да стана партньор на spartoo
Ако искате да станете партньор на Spartoo , можете да се консултирате с процедурата, която да следвате на нашия сайт : Станете Партньор
НАЧАЛНА СТРАНИЦА | МАРКИ | ЧАНТИ | АКСЕСОАРИ | НОВО | ДОБРА ВЪЗМОЖНОСТ | ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ | ТЕНДЕНЦИИ
Кой е SPARTOO? | Често задавани въпроси | Предимства | Общите условия за продажба | Правна информация | * Условия на текущите оферти | Политика за защита на данните | Контакт

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST