Kenzo, пробуждането на сетивата
Елегантност и разграничение са ключови думи на линията на обувката Kenzo. Създадена през 1970 от японският специалист Kenzo Takada, седалище на марката е град Токио тя непрекъснато еволюира с времето, налагайки се в света на модата и лукса. Нейният интерес е насочен към жените с цел да ги придружават в ежедневието им като им осигъри пълна свобода. През 1998, парфюмът Kenzo by Kenzo среща истински успех с широката общественост и поставя марката сред ключовите играчи в парфюмерията. През 1993, Kenzo препродава марката на групата LVMH, която ще възложи художествената посока на Антонио Маррас. Днес Humberto Leon и Carol Lim са тези, които възобновиха наследството му. Дуото използва съвременни материали, почти игриви, в ново движение, наречено "градско племе".